halloween buuu!!!!

det är halloween och jag och mina kompisar ska tigga godis hihi !!!!en halloween fyld med godis bus och pengar mohahaha !!!jag o mathilda= hotties.blogg.se
gå och kolla det är en fin blogg det <333

heej½!

heej det är jag katta <333

dom e inte fajk !!!

det är mina läppar dom e inte fajk hihi<333


det här är så cool bild <333cool bild va hihi den e jätte fin för det e jag hii !!!

idag<333

idag har jag slappat och inte gjort så mycket !!! det har varit en slappar dag för mig inte så kul men väldigt skönt aja det var min dag jag har hyrt filmer och sånt och köpt läsk och godis ee...
jag vill gärna höra vad ni har och säga också så här av er kramar katta <333

min idol / katta <333

min idol e kissies hon har världens bästa blogg hihi hon inspererade mig <333hej då kramar katta <333 det e jag hihi kramar katta <333

happy halloween !!!!!

i morrn e det halloween det är då man brukar skrämma fölk och ha fester men jag hade det förut så jag kan inte ha det i morrn <333


 så scary halloween !!!

jag gillar er som går in på min blogg!!!!

love you all <333

Välkommen till Orginalgirls blogg!!!

det här vi medlemmar på Orginalgirls<333

elisesandblom.blogg.se

GÅ IN PÅ www.elisesandblom.blogg.se ... den bloggen är bäst :D

jul !!!

snart är det jul det ska bli så kul !!!
jag längtar så mycket undrar vad det finns i paketen<333


kärlek!!!

kärlek är vackert !!!

verkligen när den ser ut så här !!! <333

 <333
visa er kärlek på julen ...<333


god natt !!!

god natt ska sova nu puss och kram eran katta <333god natt sov gott kramar katta <333

överasknings resa med den nya!!!

vi har en ny medlem på orginalgirls hon heter mathilda !!! :)
hoppas ni gillar henne !!!...mathilda den nya och jag och elise <333<333


fler bilder när vi åkte till gotland hihi !!!<333 när vi åkte dit

fem !!!!

vardag...den här klädseln e bra på skolan eller hemma den e skön och inte krånglig ett bra smak drag 5 stjärnor haha <333ett bra val till skolan eller hemma det är ett vitt linne en svart munk jacka och vita tajta jeans passar till normal klack på skon och helst svarta tack och hej det var allt för mig / katta <333

tre och fyra !!!

fester...det här är en sexig naturlig fest dress <333 som jag rekomenderar den här dressen e bekväm och sexig på samma gång det är ett snart tunt linne med tajta vita jeans passar bra till vita eller svarta högklackade skor !!!


dans...det är lätt att dansa i och e väldigt snygga <333den här klädseln e till dansare en vit tajt tröja som man kan ta ner
armarna på och blåa eller svarta slappa mjukisar där man drar upp byxbenen <333


stil ett och två!!!

vinter...passar bra till snö stilen / vinterklädsel <333 förslag till vad ni kan ha på er det här är en tjock jacka med luva

och tajta vita jeans <333

vår...passar till våren en bra skön klädsel <333det här är en klädsel till vår och sommar <333 det är ett tajt grönt linne och en jeans tjol !!!

dom nästa kläderna kommer snart<333


UPP!!

Idag såg jag filmen UPP!!

Det handlar om en gammal gubbe som åker iväg med sitt hus som lyfts upp av 1000 ballonger!!
Där får han sälskap av en liten pojke som gör allt för att komma in junior scouterna.
Men det blir inte riktigt som gubben Herr Fredrikson hadde tänkt sig, de landar mitt ute i den vilda djungeln och där inträffar massa äventyr!

Jag tyckte det var en rolig och spännande fartfylld film med mycket humor och spänning.
 
Jag ger denna film 5 härliga stjärnor!! / Anna<33


det är jag katta !!!

jag vill visa min ängel innan det är anna's tur att skriva !!!


det är min sweety hund chico han är skit liten <333 jag gillar också att sjunga det är väldigt roligt jag går på kulturama skolan <333kramar

 

♣katta hej då kramar katta <333


min dag katta

min dag har varit fantastisk vi gick upp tidigt jag anna och paulina !
vi gick och åt på big burger jag har haft en rolig träning med fristående flickisar och mycket mer...
vi har snart tävling så jag måste träna extra mycket nu den här tiden...
och 10 november ska jag gå och se PINK'S konsert hihi med anna och pauo/paulina <333
det var min dag och nu kollar jag på tv god natt kram ♣katta imorgon e det anna som skriver till er god natt <333

min tur att skriva idag <333


alla har olika stilar ingen är lik den andra !!!!

man börjar ofta bråka om man är för lika eller för olika jag och anna bråkar nästan hela tiden
menans jag och paulina bråkar jämt det är rätt tråkigt hihi jag kan visa vilka olika
stilar jag anna och paulina har ...
♦ paulina

♣ katarina

♥ anna
vi alla är kärleks fulla men väldigt olika alla har en åsikt ...<333

vi är dom nya dom !!!

söt!det är jag som ka presentera vår blogg!paulina! vi kommer inte vara som alla andra !!!

vi kommer vara bättre ,några man ser upp till och visar hur ett normalt liv är :)
det kan vara jobbigt men också rätt roligt ner gångar upp gångar det kommer vi berätta till
er varje dag ...
vi kommer också lyssna på er ...
som vi sa kommer vi bli dom nya dom <333 kram katta,anna och paulina.♥anna ♣katarina ♦paulina... hihi


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0